Back to where it all began! - Reisverslagen van Anne Mak - WaarBenJij.nu Back to where it all began! - Reisverslagen van Anne Mak - WaarBenJij.nu

Back to where it all began!

Mijn eerste solo backpack ervaring neemt mij terug naar waar ik ruim 21 jaar geleden ter wereld kwam: het prachtige Indonesië. Daarna zijn ook Thailand en Myanmar aan de beurt. Laat het avontuur beginnen!

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2015

Myanmar

11 December 2014

Zuid Thailand

04 December 2014

Noord Thailand

18 November 2014

Sumatra

15 November 2014

Flores
Anne

Hee daar! Na het halve boek wat ik heb geschreven tijdens mijn vorige reis naar Indonesië, Thailand en Myanmar, kunnen jullie de komende tijd weer nieuwe verhalen verwachten over mijn volgende reis. Het plan is om beknopter te schrijven, want als ik hetzelfde ga doen voor een reis van 7 maanden dan kan ik denk ik waarbenjij geld gaan betalen voor de ruimte die ik opneem ;) Dit keer reis ik van Mexico naar Bolivia, ik hoop dat jullie met plezier mijn blogs gaan lezen! Reacties, opmerkingen of tips zijn altijd welkom!

Actief sinds 09 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10178

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 27 Mei 2016

Hasta la Victoria

04 Februari 2015 - 26 Augustus 2015

La vida es bella!

14 September 2014 - 11 December 2014

Back to where it all began!

Landen bezocht: